Cache-Control: no-cache, no-store, must-revalidate
Πολιτικη της Θρησκειας: 04/29/19

Δευτέρα 29 Απριλίου 2019

Η ομοφυλοφιλία στην Αγία Γραφή

Η ομοφυλοφιλία στην Αγία Γραφή

Μπορεί ορισμένοι να παραξενευτούν, αλλά
Η Παλαιά Διαθήκη που αποτελεί τη βάση του χριστιανισμού και των άλλων δύο βιβλικών θρησκειών είναι ένα βιβλίο μίσους, ρατσισμού, διακρίσεων  και ομοφοβίας.
Μπορεί κάποιοι να θεωρήσετε ότι είναι αυθαίρετη αυτή η διαπίστωση, ότι δεν κατανοώ τα “πνευματικά” μηνύματα του λόγου του θεού κ.λ.π.
Μπορεί ναι, μπορεί και όχι.
Αφορμή γι’ αυτό το άρθρο στάθηκε η απαράδεχτη από κάθε άποψη ανακοίνωσητης Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Κύπρου με την ευκαιρία της παρέλασης που θα πραγματοποιήσει η οργάνωση accept ΛΟΑΤ Κύπρου.

Ανεξάρτητα από τη θέση που έχει ο καθένας μας έναντι αυτών των θεμάτων, θεωρώ ότι σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να αρνείται το δικαίωμα στον οποιονδήποτε άνθρωπο να προσδιορίζεται όπως θέλει.
Θεωρώ όμως άκρως απαράδεκτο τον τρόπο με τον οποίο η επίσημη Εκκλησία παρενέβη στο θέμα.
Μόνο που υπάρχει κάποια παρανόηση ως προς την πηγή των αντιλήψεων της λεγόμενης Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Κύπρου.
Τα όσα απαράδεκτα περιλαμβάνονται στην ανακοίνωση, δεν είναι ούτε σκέψεις ούτε απόψεις των ιεραρχών.
Είναι η θέση του χριστιανισμού ως θρησκεία και πηγάζει κατευθείαν από αυτό που οι ίδιοι ονομάζουν Αγία Γραφή.
Και όπως η Αγία Γραφή (και ιδιαίτερα η Καινή Διαθήκη) βρίθει αντιφάσεων, έτσι και οι θέσεις των ιεραρχών είναι αντιφατικές.
Η Παλαιά Διαθήκη
Οι ιεράρχες, λοιπόν, δεν έκαναν τίποτε άλλο παρά να αντιγράψουν χωρία της Βίβλου.
Ας δούμε τι λέει η Παλαιά Διαθήκη για το θέμα.
Διαβάζουμε στο Λευιτικό (18: 22-25):
«Και με άρρενα δεν θα συνευρεθείς, όπως με γυναίκα· είναι βδέλυγμα[1].
Ούτε θα συνευρεθείς με οποιοδήποτε κτήνος, ώστε να μολυνθείς μαζί του· ούτε γυναίκα θα σταθεί μπροστά σε κτήνος, για να βατευτεί· είναι βέβηλο.
Μη μολύνεστε σε τίποτα απ' αυτά· επειδή, σε όλα αυτά μολύνθηκαν τα έθνη, που εγώ διώχνω από μπροστά σας.
Μολύνθηκε και η γη· γι' αυτό, ανταποδίδω την ανομία της επάνω της, και η γη θα ξεράσει τούς κατοίκους της»
.
Ο θεός λοιπόν λέει στο Μωυσή ότι η ομοφυλοφιλία όπως και η κτηνοβασία είναι σίχαμα. Είναι κάτι που το κάνουν οι μη εβραίοι (τα έθνη) και ότι οι εβραίοι δεν πρέπει να κάνουν το ίδιο.
Σημειώνουμε παράλληλα ότι ο ίδιος ο θεός Ιεχωβά ομολογεί ότι διώχνει αυτά τα έθνη από μπροστά τους. Με άλλα λόγια τους εξολοθρεύει όπως φαίνεται σε όλο το φάσμα της Π. Δ. και δίνει τη γη τους στους εβραίους.
Το “ενδιαφέρον” στην όλη υπόθεση είναι ότι όσοι υποπέσουν σ’ αυτά τα αμαρτήματα, μία είναι η ποινή τους: ο θάνατος!!!
Παρακαλώ προσέξετε και την αποθέωση της παραλογίας που αφορά τα ζώα:
«Και αν κάποιος κοιμηθεί με άρρενα, όπως κοιμάται κανείς με γυναίκα, έπραξαν και οι δύο βδέλυγμα· θα θανατωθούν οπωσδήποτε· το αίμα τους θα είναι επάνω τους.
Και αν κάποιος πάρει μια γυναίκα και τη μητέρα της, είναι ανομία· θα καούν με φωτιά, αυτός κι αυτές, και δεν θα υπάρχει μεταξύ σας ανομία.
Και αν κάποιος συνουσιαστεί με κτήνος, θα θανατωθεί οπωσδήποτε· και θα φονεύσετε το κτήνος.
Και η γυναίκα, που θα πλησιάσει σε οποιοδήποτε κτήνος, για να βατευτεί, θα φονεύσεις τη γυναίκα και το κτήνος· θα θανατωθούν και οι δύο· το αίμα τους θα είναι επάνω τους»
.
                                                                                                                    (Λευιτικό 20: 13-16).
Άντε να «δικαιολογήσει» κάποιος τις πράξεις των έλλογων όντων. Τα άμοιρα τα ζώα τι του φταίνε του “δίκαιου” θεού;
Στο δε «Δευτερονόμιο» (23: 17-18) διαβάζουμε:
«Πόρνη δεν θα υπάρχει από τις θυγατέρες του Ισραήλ ούτε κίναιδος θα υπάρχει από τους γιους τού Ισραήλ.
Δεν θα φέρεις στον οίκο τού Κυρίου τού Θεού σου μισθό πόρνης ούτε μίσθωμα κίναιδου, για καμιά ευχή· επειδή, και τα δύο αυτά είναι βδελύγματα στον Κύριο τον Θεό σου.»,
Να λοιπόν και ο ρατσισμός. Οι εβραίοι πρέπει να προστατευτούν. Ο θεός της Βίβλου δεν νοιάζεται για τους άλλους λαούς, τον ενδιαφέρει μόνο ο δικός του λαός!
Κι αυτό το φαινόμενο δεν παρουσιάζεται μόνο στην Παλαιά Διαθήκη, όπως μπορεί να ισχυριστούν μερικοί. Ισχύει και στην Καινή Διαθήκη.
Ο έρωτας Δαβίδ και Ιωνάθαν
Φαίνεται όμως ότι οι ομοφυλοφιλικές σχέσεις είναι αποδεκτές γι’  αυτούς που αγαπά ο… Κύριος.
Στο βιβλίο Α’ Σαμουήλ (18: 1-4) διαβάζουμε για την σχέση του Δαβίδ με τον Ιωνάθαν.
«Και καθώς [ο Δαβίδ] τελείωσε να μιλάει στον Σαούλ, η ψυχή τού Ιωνάθαν συνδέθηκε με την ψυχή τού Δαβίδ, και ο Ιωνάθαν τον αγάπησε σαν τη δική του ψυχή.
Και ο Σαούλ τον παρέλαβε εκείνη την ημέρα, και δεν τον άφησε πλέον να επιστρέψει στο σπίτι τού πατέρα του.
Τότε, ο Ιωνάθαν έκανε συνθήκη με τον Δαβίδ· επειδή, τον αγαπούσε σαν τη δική του ψυχή.
Και ο Ιωνάθαν αφού ξεντύθηκε το επανωφόρι που είχε επάνω του, το έδωσε στον Δαβίδ, και τη στολή του, μέχρι και το ξίφος του, και το τόξο του, και τη ζώνη του»
.
Στο Β’ Σαμουήλ (1: 17-26 ) διαβάζουμε ότι ο Δαβίδ θρηνώντας το θάνατο του Σαούλ και του Ιωνάθαν εξομολογείται ότι η αγάπη του για τον Ιωνάθαν υπερέβαινε την αγάπη των γυναικών.
Η Καινή Διαθήκη
Την ίδια ακριβώς θέση για την ομοφυλοφιλία έχει και ο απόστολος Παύλος, αν και αυτός είναι πιο… προχωρημένος!
Λέει ότι όσοι αντικατέστησαν την αλήθεια του θεού με το ψέμα και απέδωσαν σεβασμό και λάτρευσαν την κτίση, παρά εκείνον που την έκτισε, έχουν συνέπειες:
«Γι' αυτό, ο Θεός τούς παρέδωσε σε πάθη ατιμίας· επειδή, και οι γυναίκες τους αντικατέστησαν τη φυσική χρήση με την αφύσικη·
παρόμοια δε και οι άνδρες, αφήνοντας τη φυσική χρήση τής γυναίκας, άναψαν μέσα τους από την επιθυμία τους ο ένας προς τον άλλον, κάνοντας την ασχημοσύνη, αρσενικοί σε αρσενικούς, και απολαμβάνοντας στον εαυτό τους την πρέπουσα αντιμισθία τής πλάνης τους.
Και καθώς αποδοκίμασαν το να έχουν επίγνωση του Θεού, ο Θεός τούς παρέδωσε σε αδόκιμον νου, ώστε να κάνουν εκείνα που δεν πρέπει·
επειδή, είναι γεμάτοι από κάθε αδικία, πορνεία, πονηρία, πλεονεξία, κακία· είναι γεμάτοι από φθόνο, φόνο, φιλονικία, δόλο, κακοήθεια· ψιθυριστές, κατάλαλοι, με μίσος για τον Θεό, υβριστές, υπερήφανοι, αλαζόνες, εφευρετές κακών, απειθείς στους γονείς, χωρίς σύνεση, παραβάτες συμφωνιών, άσπλαχνοι, ασυμφιλίωτοι, ανελεήμονες»
.
                                                                                                                     (Ρωμαίους 1: 25-31)
Ναι αγαπητοί μου, όσοι δεν πιστεύουν στον Ιεχωβά (και κατά συνέπεια στον γιο του που είναι κι αυτός θεός) έχουν όλα τα χαρακτηριστικά που αποδίδει ο Παύλος.
Η λεπτομέρεια σ’ αυτή την αναφορά είναι ότι αυτοί ο θεός έδωσε σε αυτούς τους άπιστους όλα αυτά τα κακά, επειδή δεν πιστεύουν σε αυτόν, σύμφωνα με τον Παύλο!
Και δεν φτάνει που τους έδωσε αυτά τα κακά για εκδίκηση, τους τιμωρεί κι από πάνω!
Πόσο δίκαιος, αλήθεια, είναι αυτός ο πανάγαθος…
Αλλά και στην πρώτη προς Κορινθίους επιστολή (6: 9, 10) ο Παύλος  σημειώνει:
«Μη πλανιέστε· ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτρες ούτε μοιχοί ούτε κίναιδοι ούτε αρσενοκοίτες ούτε κλέφτες ούτε πλεονέκτες ούτε μέθυσοι ούτε κακολόγοι ούτε άρπαγες δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία τού Θεού».
Όλοι αυτοί, λοιπόν, είναι καταδικασμένοι να μην κληρονομήσουν τη βασιλεία του θεού.
Δεν είναι όμως μόνο ο Παύλος. Είναι και ο Πέτρος που στη 2η επιστολή του (2: 9, 10) ξεκαθαρίζει:
«ο Κύριος ξέρει να ελευθερώνει από τον πειρασμό τούς ευσεβείς, τους δε άδικους να τους διατηρεί για την ημέρα τής κρίσης, ώστε να τιμωρούνται· μάλιστα, κι αυτούς που ακολουθούν πίσω από τη σάρκα με επιθυμία ακαθαρσίας, και καταφρονούν την εξουσία· είναι τολμητές, αυθάδεις, δεν τρέμουν βλασφημώντας τα αξιώματα».
Και ο ίδιος ο Ιησούς
Κάποιοι ισχυρίζονται ο Ιησούς δεν καταδίκασε την ομοφυλοφιλία.
Θεωρώ ότι αυτός ο ισχυρισμός είναι λανθασμένος.
Και το βασίζω στους χαρακτηρισμούς που είδαμε πιο πάνω.
Γίνεται λόγος για ανομία.
Ποια είναι η θέση του Ιησού για την ανομία;
«Και, τότε, θα ομολογήσω σ' αυτούς, ότι: Ποτέ δεν σας γνώρισα· φεύγετε από μένα εσείς που εργάζεστε την ανομία». (Ματθαίος 7: 23).
Στο κατά Λουκά Ευαγγέλιο (13: 25-28) διαβάζουμε:
«Όταν ο οικοδεσπότης σηκωθεί και κλείσει τη θύρα, και αρχίσετε να στέκεστε έξω, και να κρούετε τη θύρα, λέγοντας: Κύριε, Κύριε, άνοιξε σε μας· και εκείνος απαντώντας σάς πει: Δεν σας ξέρω από πού είστε·
τότε, θα αρχίσετε να λέτε: Φάγαμε μπροστά σου και ήπιαμε, και δίδαξες στις πλατείες μας.
Και θα πει: Σας λέω, δεν σας ξέρω από πού είστε· φύγετε από μένα, όλοι οι εργάτες της αδικίας.
Εκεί θα είναι το κλάμα και το τρίξιμο των δοντιών, όταν δείτε τον Αβραάμ, και τον Ισαάκ, και τον Ιακώβ, και όλους τούς προφήτες, μέσα στη βασιλεία τού Θεού, τον εαυτό σας, όμως, να σας βγάζουν έξω». 
Αφήνουμε τα όσα λέει ο Ιωάννης για την αγάπη του για τον Ιησού και ότι χωνόταν στην αγκαλιά του ή έγερνε στο στήθος του…
Εναντίον της ανθρώπινης φύσης
Άποψη μου είναι ότι ο χριστιανισμός αντιμάχεται τη φύση του ανθρώπου.
Και όταν λέω φύση του ανθρώπου περιλαμβάνω και το φαινόμενο της ομοφυλοφιλίας. Μέσα στο πλαίσιο της δημιουργίας της φύσης υπάρχει κι αυτό το φαινόμενο.
Διαφωνώ με την παπαδίστικη αντίληψη ότι η ομοφυλοφιλία είναι ασθένεια ή πρόβλημα του νου εκείνου που προτιμά τις σεξουαλικές σχέσεις με το ίδιο φύλο.
Γι’ αυτό και διαφωνώ με την ανακοίνωση του μητροπολίτη Ταμασού, ότι η ομοφυλοφιλία είναι ασθένεια που πρέπει να θεραπευτεί.



Στον Ταμασού απάντησε ο πρόεδρος της Εθνική Επιτροπής Βιοηθικής Δρ Μιχάλης Βωνιάτης, διαψεύδοντας τα περί συμφωνίας της Εκκλησίας και της Βιοηθηκής Επιστήμης:
«Είναι με μεγάλη μου έκπληξη που διαβάζω στον Φιλελεύθερο στη δήλωση του Πανιερώτατου Μητροπολίτη Ταμασού πως η Βιοηθική θεωρεί την ομοφυλοφιλία ως ασθένεια και πάθος του ανθρωπίνου προσώπου. Θα ήθελα να δηλώσω ξεκάθαρα πως η Βιοηθική στηρίζεται στην αρχή της αυτονομίας και του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και πως η εκφρασθείσα θέση από τον Πανιερώτατο είναι κάθετα αντίθετη με τις αρχές της Βιοηθικής. Ως Πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Βιοηθικής Κύπρου, και παρόλο που βρίσκομαι μακριά στο εξωτερικό για επαγγελματικούς λόγους, θα ήθελα να διαχωρίσω τη θέση μας και να τονίσω ότι η Εθνική Επιτροπή Βιοηθικής Κύπρου δεν συμφωνεί με τις αναφορές του Πανιερώτατου Μητροπολίτη Ταμασού περί ομοφυλοφυλίας και Βιοηθικής. Τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν επιτρέπουν διάκριση γιατί κάποιο άτομο έχει διαφορετικότητα».
Άλλωστε ομοφυλοφιλικές σχέσεις υπάρχουν και στο ζωικό βασίλειο. Και είναι κοινώς αποδεχτό ότι τα ζώα δεν έχουν λογικό, δεν έχουν σκέψη, πόσο μάλλον πειρασμούς είτε από άλλα ζώα είτε από τον… σατανά!
Να θυμίσουμε όμως ότι η Εκκλησία είναι εναντίον μιας από τις πιο βασικές βιολογικές ανάγκες του ανθρώπου.
Πρώτα και κύρια με την αγαμία του κλήρου.
Με την απαγόρευση στους άγαμους κληρικούς της σεξουαλικής πράξης.
Με την απαγόρευση των προγαμιαίων σεξουαλικών σχέσεων.
Και λαμβάνοντας υπόψη τις νηστείες και παρανηστείες όπου απαγορεύεται η σεξουαλική δραστηριότητα, είναι αμφίβολο αν περισσεύουν δύο τρεις μέρες τον χρόνο όπου επιτρέπεται το σεξ!
Η ομοφυλοφιλία στην Εκκλησία
Το άκυρο των θέσεων της Εκκλησίας αποδεικνύεται από την ίδια τη ζωή αρκετών άγαμων ιερέων που πολλές φορές έχουν απασχολήσει την κοινωνία με σεξουαλικά σκάνδαλα, κυρίως μεταξύ τους ή με άλλους άνδρες.
Τι έχουν πράξει οι «άγιοι» πατέρες για να γιατρέψουν αυτούς τους ιεράρχες;
Και τι μπορεί να πει κάποιος για τα φαινόμενα της παιδεραστίας μέσα στους εκκλησιαστικούς χώρους;
Πάντως δεν είδαμε (και δεν ξέρουμε γιατί) κάποια ευαισθησία από πλευράς Εκκλησίας για το σκάνδαλο που βρίσκεται σε εξέλιξη τις τελευταίες μέρες στην Κύπρο.
Ούτε όταν καθημερινά βλέπουν το φως της δημοσιότητας πράξεις παιδεραστίας στην παπική Εκκλησία.
Γιατί άραγε;
Δεν φτάνει μέχρι εκεί η ευαισθησία των “άγιων” πατέρων;
Η ουσία των όσων έχω παραθέσει είναι πως η περιβόητη ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου πηγάζει από τα ίδια τα ιερά βιβλία του χριστιανισμού.
Δεν είναι απλά και μόνο διδασκαλίες των παπάδων.
Αυτά προσφέρονται για έρευνα και προβληματισμό.
 [1] Βδέλυγμα = σίχαμα, αυτό που προξενεί αποστροφή, αηδία.
 
 
  http://mihalismihail.blogspot.gr